Cliëntenraad

Cliëntenraad

Boba vindt het fijn om van cliënten te horen wat er speelt en hoe de zorg van Boba beter kan. Gevraagd en ongevraagd. Via onze cliëntenraad kun je meepraten over onze organisatie én meewerken aan de kwaliteit van onze zorg.

Er zijn cliëntenraden in Rijswijk, Dordrecht en Rotterdam. Daarnaast zijn er cliënten actief op verschillende plekken in de organisatie, bijvoorbeeld bij inwerkprogramma’s, bij de sollicitaties van nieuwe coaches en bij nieuwe ontwikkelingen binnen de organisatie – zoals digitaal werken en het ontwikkelen van onze eigen methodiek. Je bemoeit je als lid dus niet alleen met de vergaderingen, maar hebt ook de mogelijkheid je op andere vlakken te laten gelden en zo kennis te maken met een zorgorganisatie.

We horen graag van je

Onderdeel zijn van de cliëntenraad is vrijwillig en kost ongeveer 8 uur per maand. Wil je meer weten over de cliëntenraad of heb je interesse om lid te worden? Stuur dan een mail met je motivatie naar clientenraad@boba.nl. Heb je ideeën over hoe de zorg van Boba beter zou kunnen? Of wil je een compliment met ons delen? Stuur dan ook een mail. We vinden het fijn om van je te horen.

Nieuwsbrief Clientenraad Zuid Holland Zuid

Bernd Timmerman brengt
een bak aan ervaring mee
in de Centrale Cliëntenraad

Bernd Timmerman brengt een bak aan ervaring mee in de Centrale Cliëntenraad

Historicus en socioloog Bernd Timmerman (57) is sinds februari van dit jaar lid van de Centrale Cliëntenraad, en hij zit volop ideeën om de raad verder te helpen. Over de rol die de CCR moet vervullen, over de professionaliteit, de inzet en over Boba zelf. ‘Ik heb altijd gewerkt voor goede doelen, dus dit past heel goed bij me. Ik heb een drive om anderen, en met name hen die kwetsbaar zijn, te helpen.’ Lees verder
De cliëntenraad is ook te vinden op Instagram