Wanneer je met autisme tegen moeilijkheden aanloopt, dan is het soms lastig om oorzaken en symptomen aan te wijzen. Dat is niet gek: autisme komt in veel verschillende vormen en gradaties. Onze coaching is daarom altijd maatwerk.
Wanneer je met autisme tegen moeilijkheden aanloopt, dan is het soms lastig om oorzaken en symptomen aan te wijzen. Dat is niet gek: autisme komt in veel verschillende vormen en gradaties. Onze coaching is daarom altijd maatwerk.
Bij Boba stemmen we de begeleiding af op jouw persoonlijke behoeften én eventueel die van je netwerk. We gaan samen op zoek naar de oorsprong van je klachten, en pakken die aan door zoveel mogelijk te vertrekken vanuit jouw individuele kracht en positieve eigenschappen. Zo vergroten we je zelfvertrouwen en je zelfredzaamheid. Zodat je zelfstandig weer verder kunt.
Boba biedt ook coaching aan kinderen met autisme. Het netwerk rondom het kind – van ouders/verzorgers tot leerkracht – wordt dan ook vaak betrokken bij het coachingstraject. We hanteren geen minimale leeftijd. Als wij denken dat onze coaching kan helpen, dan maken we een plan.
De meest voorkomende vragen rondom Boba hebben we voor je op een rijtje gezet. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.
Voor vragen over een vacature kunt u een email sturen naar: sollicitatie@boba.nl
Of contact opnemen met onze recruiter Jolien Verhage, 06-572 75 655
Als professionele organisatie gaan we vertrouwelijk om met gevoelige informatie van en over onze cliënten, relaties en onze organisatie. Daarom willen we persoonsgegevens, dossiers en andere gevoelige informatie veilig communiceren. Dat is nodig omdat de ‘gewone’ e-mail kwetsbaar is.
Boba gebruikt ZIVVER om veilig met u te e-mailen en bestanden uit te wisselen. ZIVVER zorgt ervoor dat vertrouwelijke informatie veilig en versleuteld bij u aankomt. U kunt dan ook zeker zijn dat alleen u als ontvanger deze informatie kunt lezen. Dit kunt u vergelijken met een digitale aangetekende brief.
Lees hier verder voor meer informatie
Ben je niet (helemaal) tevreden, laat het ons weten. Bij Boba streven we er naar om ons werk zo zorgvuldig mogelijk te doen, is hierin toch iets niet naar wens verlopen, dan willen we samen met jouw op zoek naar een oplossing. Op die manier kunnen we onze kwaliteit van zorg blijven verbeteren.
Hoe bespreek je jouw onvrede, klacht met ons?
Bespreek de situatie waar je ontevreden over bent en een klacht over wilt indienen met jouw coach of behandelaar. Biedt dit geen oplossing dan;
Neem contact op met de teamleider en bespreek de situatie. Biedt dit geen oplossing dan;
Mail de situatie naar klacht@boba.nl De regiomanager zal contact opnemen om de situatie te bespreken en samen te zoeken naar een oplossing. Download hier het klachtenreglement.
Als de stappen binnen Boba zijn doorlopen en de klacht is niet naar tevredenheid afgehandeld, dan is er altijd nog de mogelijkheid om de klacht te bespreken bij externe loketten. Zij zullen dan in overleg met beide partijen kijken naar een mogelijke oplossing.
Welke externe loketten zijn er:
–Clientondersteuning (via MEE) vul je gemeente in, kies en gebruik de zoekfunctie op de website van MEE voor clientondersteuning
Wil je vertrouwelijke gegevens delen met Boba? Via ons beveiligde portaal van Zivver kun je vertrouwelijke gegevens op een veilige manier versturen naar Boba.
Wil je samen met een coach van Boba aan de slag voor meer zelfvertrouwen en zelfstandigheid? Meld je dan aan via ons online formulier. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Waar kunnen wij jou mee helpen?