Home

Veelgestelde vragen

Algemeen

Op veel websites vind je een zoekfunctie. Op de website van Boba vind je die niet. Samen met het bureau dat onze website ontworpen heeft, hebben we ons tot doel gesteld om onze website zó gebruiksvriendelijk en overzichtelijk te maken, dat een zoekfunctie niet nodig is. We hopen natuurlijk dat dat goed gelukt is. Mocht je toch tegen iets aanlopen - en de informatie waar je naar zoekt niet kunnen vinden - neem dan even contact met ons op. We helpen je graag.

Voor vragen over een vacature kunt u een email sturen naar: sollicitatie@boba.nl

Of contact opnemen met onze recruiter Shabnam Ahadpour, 06-89991307

Als professionele organisatie gaan we vertrouwelijk om met gevoelige informatie van en over onze cliënten, relaties en onze organisatie. Daarom willen we persoonsgegevens, dossiers en andere gevoelige informatie veilig communiceren. Dat is nodig omdat de ‘gewone’ e-mail kwetsbaar is.  

Boba gebruikt ZIVVER om veilig met u te e-mailen en bestanden uit te wisselen. ZIVVER zorgt ervoor dat vertrouwelijke informatie veilig en versleuteld bij u aankomt. U kunt dan ook zeker zijn dat alleen u als ontvanger deze informatie kunt lezen. Dit kunt u vergelijken met een digitale aangetekende brief. 

Lees hier verder voor meer informatie

Klachten

Ben je niet (helemaal) tevreden,  laat het ons weten. Bij Boba streven we er naar om ons werk zo zorgvuldig mogelijk te doen, is hierin toch iets niet naar wens verlopen, dan willen we samen met jouw op zoek naar een oplossing. Op die manier kunnen we onze kwaliteit van zorg blijven verbeteren.  

Hoe bespreek je jouw onvrede, klacht met ons?  

Bespreek de situatie waar je ontevreden over bent en een klacht over wilt indienen met jouw coach of behandelaar. Biedt dit geen oplossing dan; 

Neem contact op met de teamleider en bespreek de situatie. Biedt dit geen oplossing dan; 

Mail de situatie naar klacht@boba.nl De regiomanager zal contact opnemen om de situatie te bespreken en samen te zoeken naar een oplossing.  

Als de stappen binnen Boba zijn doorlopen en de klacht is niet naar tevredenheid afgehandeld, dan is er altijd nog de mogelijkheid om de klacht te bespreken bij externe loketten. Zij zullen dan in overleg met beide partijen kijken naar een mogelijke oplossing.  

Welke externe loketten zijn er: 

-Geschillencommissie GGZ

-Clientondersteuning (via MEE) vul je gemeente in, kies en gebruik de zoekfunctie op de website van MEE voor clientondersteuning

Download hier het klachtenreglement

Aanmelden

In Dordrecht is er een behandel en onderzoek team waar specialistische GGZ en generalistische basis GGZ wordt aangeboden.

In Maastricht is behandeling mogelijk binnen de generalistische basis GGZ.

Doorverwijzen